Nem panasszal élnék, csak véleményt nyilvánítanék, mert én tévedtem.
A véleményemet szeretném csak leírni, mert minden nap önöknél ebédelünk. (hétvégén is)
Ma 14.35-kor kértem egy menüt és egy menü másodikat, desszertet. Majd visszaálltam a sorba, és 5 perc múlva kértem, legyenek szívesek adni a menümásodikhoz is mégis a levest.
A pénztárosnak mutattam a blokkomat, hogy most vettem a menüt és a menümásodikat,is amihez most hozom a levest, szerretném kipótolni a menü árát 880.-ra. Nem csalni akarok, az épületet sem hagytam el, itt a blokkom. 880,- és 650,-..
Ennek ellenére nem volt hajlandó a különbözetet elfogadni, csakis 350,- ft-ért adta oda a levest, mintha nem menüt kértem volna. Azt mondta, őt nem érdekli. Sajnos épp akkor volt váltás, más ült be addigra a pénztárba. (Gondolom az előző szőke rövidhajú pénztároshölgy másképp döntött volna, mert rajta látszik a vendéglátós szellem. Ő megértette volna hogy a méltányosság ezt megengedi…)
Tudom, nem én döntök más üzletpolitikájáról, de a vendéglátós etikett ezt feltételezné.
Sőt, ilyen jóforgalmú, jóhírű konyhán…nem hiszem, hogy ennyit nem lehet megtenni megengedni, hogy a menűmásodikhoz mégis kérem a menülevest pár perc múlva.
Csak jelezném, hogy egy jó üzlet alapja a “bőséges csere”, és hogy mindkét fél maximálisan elégedett legyen. Ha 880-at fizettem volna a menüért és nem 650+350-et, akkor önöket kár nem érte volna, de én mint mindennapos törzsvendég elégedetten ehettem volna, további jóhírét keltve éttermüknek. Kérem gondolják át üzletpolitikájukat, hogy ebben most mi volt,ami miatt nem kaphattam menüárban a levest, ha menüt ettem. Kinek fájt volna ez?
Ha már írtam, azt is jelezném, hogy neten a desszertek rosszul vannak kiírva. 550 a mákosguba és az aranygaluska is vaníliaöntettel. Ennek ellenére 620 fizettem minden nap. Persze ma már szóltam, természetesen jóindulatból, hogy javítsák ki, mert ez “megtévesztő” magatartás. Sajnálom , hogy csalódnom kellett…..örültem volna, ha ennyit megérdemel egy vendég. Maradok tisztelettel, Éva
|