Vendégkönyv
|
Anonim
|
||||
Tisztelt Vajda Virág! Kívánom, hogy minden jóra forduljon! Üdv! Minden jót! |
|||||
<rejtve> |
|
Ervin
|
||||
Kedves Virág! |
|||||
<rejtve> |
|
admin
|
||||
Kedves Anonim Hozzászóló! |
|||||
<rejtve> |
|
Anonim
|
||||
Kedves Aranygaluska! |
|||||
<rejtve> |
|
László
|
||||
Nagyon jó az étterem, bár az utóbbi időbe legtöbbször elvitelre viszem az ételt (korábban sokszor beültem enni, de már ritkábban). A csúcs időben 12-14h között, ha betérek akkor inkább elvitelre viszem az ételt (nagy nyüzsgés/tömegnyomor, üres asztal hiány miatt). Mindig ugyanazt eszem a párolt/sült zöldséget, párolt rizzsel és rántott hússal. 😀 A pultos személyzet normális, a legtöbbje már ismeri az arcomat és meg kérdik a szokásos ételt adják ki. Ebből látszik hogy visszatérő vendég vagyok éttermükben. :))) Szép napot kívánok! 🙂 |
|||||
<rejtve> |
|
admin
|
||||
Kedves Viki! Megkésve ugyan, de köszönöm az észrevételt és nagyon sajnálom ami történt. Pultosaink igyekeznek mindig maximális odafigyeléssel kiszolgálni. A fent említett viselkedésre mentség nincs! |
|||||
<rejtve> |
|
Viki
|
||||
Kedves Aranygaluska! Rendszeres vendégek vagyunk az étteremben, azonban visszatérő problémával szembesültünk. |
|||||
<rejtve> |
|
Herczeg Zita
|
||||
Kedves Minden Dolgozó! Ma jártam először Önöknél. Üdvözlettel |
|||||
<rejtve> |
|
admin
|
||||
Kedves Renáta! |
|||||
<rejtve> |
|
Meizl Renáta
|
||||
Szeretjük a “Galuskát” és a nyitás óta számtalan menüt vittünk haza. Régebben szombaton is beültünk ebédelni családostul. Az utóbbi hetekben többször jártam úgy, hogy az erősebb leves és tészta második menü levesében nem volt tartalom, hús talán egy szem mutatóban. Ma a legényfogó leves 2 karfiolból állt. Eddig azzal nyugtatta magam, hogy az aljáról kaptam, későn mentem, nem mindig egyformán sikerül meríteni, stb., de most elment a kedvem. A személyzetet nagyon szerethető, gyors és kedves, jó volt odajárni! |
|||||
<rejtve> |