Tisztelt Tulajdonos!
Megértő hozzászólását köszönöm. A haragom elpárolgott, ettől függetlenül a kellemetlen élmény miatt nem szándékozok Önöktől ételkiszállítást rendelni.
Ha az van írva a honlapon, hogy 2000 Ft feletti értékben (fél 10ig leadott rendelés esetén) ebédkiszállítást vállalnak, akkor én azzal számolok, pl. nem viszek ebédet magammal a munkahelyemre (ahol nincs sem büfé, sem melegkonyhás étkezde). Ezután a telefont felvevő úr (nem a mobilszámon elérhető futár, hanem a stabil készüléket felvevő – hívja egyszer fel ismeretlen számról, érdemes meghallgatni a sítlusát!) közli, hogy “ha arra megy a futár, akkor esetleg, ha nem, akkor ma nem kap ebédet!”. 2000,-Ft felett rendeltünk volna és reggel 9 óra volt, tehát a honlapon írt feltételeknek megfeleltünk.
Ha a város másik végére nem szállítanak, akkor ezt írják bele a honlapon apróbetűs részként, hogy főként belváros, azonkívül megegyezés szerint. Például. Ez csak egy javaslat.
Amúgy helyben vásárolva igényes és finom a menü, ehhez csak gratulálni tudok! De ez a kiszállítással kapcsolatos hozzáállás csak ront a hírnevükön.
Külön elismerésem, hogy ezt is megjelentette a vendégkönyvben!
Üdvözlettel
Pajorné Szentes Krisztina
|